Oriëntatie op nieuwbouw en bestaande woningen Spanje
Afgelopen weekend ben ik weer begonnen met het vergelijken van nieuwbouw en bestaande woningen in Spanje omdat ik merk dat beide opties heel verschillende indrukken geven afhankelijk van de regio. Tijdens het bekijken van Costa del Sol en Valencia zag ik dat nieuwbouw vaak moderne faciliteiten biedt terwijl bestaande woningen juist meer variatie tonen en dat maakt het lastiger om in te schatten wat beter past bij mijn plannen. Ik wil graag begrijpen hoe anderen dat proces aanpakken want ik voel dat ik nog niet alle belangrijke punten helder heb.
5 Views

Bij mij begon het inzicht pas te komen toen ik meer voorbeelden bekeek van Onroerend goed te koop in Spanje omdat je daar goed ziet hoe groot het verschil tussen nieuwbouw en bestaande woningen kan zijn en welke regio’s welke typen projecten aanbieden. De koopgids gaf mij duidelijkheid over de stappen die buitenlandse kopers doorlopen en daardoor werd het eenvoudiger om mijn keuzes te ordenen. Door dat overzicht ervaar je minder druk en kun je beter bepalen wat op de lange termijn het meest logisch voelt.